Koko historian ajan hajuvesien tuotemerkit ovat luoneet televisio jotka ovat mullistaneet tämän alan jännittävää ja inspiroi meitä. Suurin osa näistä ilmoituksista on valinnut luovan tarinankertomus Muoto, joka perustuu lyhyisiin kohtauksiin, jotka kaappaavat kauneutta ja pitävät yleisön huomiota loppuun saakka. Lisäksi monia näistä mainoksista on arvostettu positiivisesti niiden kyvystä Vaihda stereotypioita ja taistella vastaan ennakkoluulo Luovassa muodossa.
Näiden mainontaluomusten menestys on ollut siinä, että monet ihmiset ovat valinneet uuden tuoksun ennen kuin edes pystyvät haistamaan sitä. Alla olemme laatineet luettelon Paras hajustemainosS, jotka ovat läpikäyneet television historian. Haluat nähdä ne kaikki uudelleen!
1. CK One kirjoittanut Calvin Klein
Calvin Kleinin CK One, (Duini-030), mainonta on yhtä vallankumouksellinen tuoksuna. Vain 30 sekunnissa tämän ilmoituksen voimme ymmärtää miksi se oli viimeisin hajuste kaikille. Ilmoituksessa on vanhempi nainen, parit suudella, tanssiryhmiä ja nuori Kate Moss, jolla on yksi yhteinen asia: uusi unisex -tuoksu.
2. J'adore Absolu, kirjoittanut Christian Dior
Toinen tunnetuimmista tuoksumainoksista on Diorin J'adore Absolu, ohjannut visionääri Rooma -gavras ja pääosissa Charlize Theron. Tässä ilmoituksessa voimme nähdä ryhmän vahvat tytöt Yhdistynyt yhtenä. Se eleganssi ja hienostuneisuus Dior -hajuvettä esitetään ympäristön kultaisen värin kautta sekä mainoksen muotissa ja kauneudessa.
3. Dolce & Gabbanan yksi
Tässä lyhytelokuvaleikkeessä nimeltä "Unelmien katu ", kuuluisan ohjaajan ohjaama Martin Scorsese Voimme nähdä lumoavan Scarlett Johansson puhuminen houkuttelevien kanssa Matthew McConaughey, jonka kanssa hänellä on suhde. Tätä tuoksumainosta, jota käytetään mainostamaan Dolce & Gabbana naisille (Duini-050) ja ja miehet (Duini-006), on mustavalkoinen ja melko tavallinen. Se pitää sinut kuitenkin liimattuna näytölle alusta alkaen.4. SĂ, kirjoittanut Giorgio Armani
Kate Blanchett uhmaa ikää ilmoituksessa Armanin Si, hajuste, (Duin-136). Tämä on mahtavaa, koska hän näyttää varmasti kamerasta, jolla on vähän meikkiä. Mainos näyttää kiireisen naisen todellisen ilmeen pitäen samalla vastustamatonta yhdistelmää armo, vahvuus ja fRee -henki, aivan kuten Armanin hajusteet.
5. Paco Rabannen puhdas XS
Tuoksua varten, PACO Rabannen puhdas XS (Duin-233), Tuotemerkki valitsi mallin Francisco Henriques. Mainos on vastustamaton yhdistelmä jstk halu ja ilo. "XS" ​​ei ole viittaus kokoon, vaan nautintoon liiallinen elämäntapa.
6. Agua Fresca de Rosas Blancas, kirjoittanut Adolfo DomĂnguez
Adolfo DomĂnguez, tuoksumerkki, jolla on enemmän kuin 40 vuotta Hajuvesien markkinoilla käynnisti Agua Fresca de Rosas Blancas (Duin-157) Vuonna 2013 sen ikoninen tuoksu. Eugenia Silva on vastuussa ihmisen antamisesta vapaalle hengelle. Se on herkkä ja tuore Kuten ilmoituksen tuoksu.
7. Jean Paul Gaultier le -uros ja klassikko
Jean Paul Gaultier debytoi hänen televisiokaupallaan Uros (Duini-028), ja Classique, (Jumala-075)  hajusteet miehille ja naisille. Tässä viimeisimmässä Ad Gaultier antaa meille mahdollisuuden päästä hajuvesitehtaan kulissien taakse robottien ja työntekijöiden kanssa.
8. Ricci Nina & Luna
Se Nina, (Duini-051) ja Luna, (Duin-195) Ricci-hajuveden mainos on yksi niistä monimuotoisuuskeskeisistä pisteistä, joilla on mullistettu Hajuvesien maailma. Siinä mallit Frida Gustavsson (Nina) ja Jac Jadaciak (Luna) pääse täysin uusimpien hahmojensa ihoon, viedä meidät fantasiaan maailmankaikkeus heidän kauniinsa kautta rakkaustarina Pääosissa Ricci -hajusteet.
9. 212 VIP Black by Carolina Herrera
Lopuksi, toinen mainoshistorian parhaimmista hajusteleikkeistä on valmistettu 212 VIP Black by Carolina Herrera. Täällä voimme nähdä, kuinka ryhmällä nuoria on hauskaa juhlissa, joka pidetään ylellisen kartanon sisällä. Mainokselle valittu kappale on kappale, joka on säveltänyt ja tuottanut TMB & Agry ja matala steppi.