Usein Kysytyt Kysymykset

Onko sinulla kysymyksiä?

Tilaukset

Voinko muokata tai peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tai muokata tilaustasi 30 minuutin kuluessa sen tekemisestä, kunhan sitä ei ole vielä käsitelty lähettämistä varten. Kirjaudu vain sisään tilillesi ja valitse "Peruuta tilaus" vastaavan tilauksen vierestä.

Mitä tapahtuu, jos kieltäydyn tai myöhästyn toimituksesta?

Jos toimitus kieltäydytään tai sitä ei voida suorittaa, ja tuote palautetaan meille, palautamme tuotteen hinnan, lukuun ottamatta toimituskuluja.

Missä on minun tilaukseni?

Voit tarkistaa kaikkien tilaustesi tilan tältä sivulta.

Sain tilaukseni, mutta tuotteet ovat virheellisiä tai vaurioituneita. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos tuotteesi ovat virheellisiä tai saapuvat vaurioituneina, ota yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta 48 tunnin kuluessa, ja anna tilausnumerosi sekä kuvat tuotteista saadaksesi nopeaa apua.

Saanko tilausvahvistuksen?

Kyllä, saat vahvistussähköpostin heti tilauksesi tekemisen jälkeen, jossa on kaikki ostoksesi tiedot.

Saanko sähköpostipäivityksiä tilaukseni tilasta?

Kyllä, saat sähköposteja tilausvahvistuksestasi ja päivityksistä. Lisäksi, riippuen kuljetusyrityksestä, saatat saada lisäviestejä toimituksesta, mutta näitä ei hallinnoi divain.

laivaus

Mikä on Divain.in toimituspolitiikka?

Voit tarkistaa toimituspolitiikkamme täältä.

Mitkä ovat toimituskulut?

Tarkista toimituskulut tästä.

Mitä toimituspalveluja käytät?

Teemme yhteistyötä luotettavien kuriiripalveluiden kanssa varmistaaksemme nopean ja luotettavan toimituksen. Voit valita, lähetetäänkö tilauksesi kotiosoitteeseen vai noutopisteeseen.

TOIMITUSALUEET

Toimitukset tehdään vain seuraaviin maihin:

Itävalta, Bulgaria, Pohjois-Irlanti, Tanska, Latvia, Kroatia, Liettua, Slovakia, Luxemburg, Viro, Malta, Suomi, Puola, Kreikka, Romania, Unkari, Tšekki, Irlanti, Ruotsi.

Palauttaa

Mikä on divainin palautuskäytäntö?

Voit tarkistaa palautuskäytäntömme täältä.

Miten voin pyytää palautusta?

Palautuksen aloittaminen:

  1. Mene tälle sivulle aloittaaksesi prosessin.
  2. Kirjaudu sisään tilillesi ja valitse tilaus, joka sisältää palautettavat tuotteet.
  3. Valitse palautettavat tuotteet.
  4. Täytä palautuspyyntölomake.
  5. Kun pyyntö on lähetetty, saat sähköpostin 48 tunnin kuluessa, jossa on lisäohjeet palautustarran luomiseen.

Voinko vaihtaa parfyymini, jos en pidä tuoksusta?

Emme tarjoa vaihtoja avatuista tuotteista. Kuitenkin, TRY&BUY -palvelumme avulla voit testata 2,5 ml näytteen ostamastasi 100 ml parfyymin tuoksusta. Jos et pidä tuoksusta, voit palauttaa avaamattoman 100 ml pullon.

Palautetaanko alkuperäisen tilauksen toimituskulut?

Ei, alkuperäisen tilauksen toimituskuluja ei palauteta.

Voinko seurata paluutani?

Kyllä, saat seurantakoodin sähköpostitse, kun palautuksesi on käsitelty.

Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?

Palautukset käsitellään, kun palautettu tuote on saapunut varastoomme ja sen kunto on vahvistettu erinomaiseksi. Alkuperäisestä maksutavasta riippuen palautuksen näkyminen tililläsi voi kestää muutaman päivän.

Tarvitseeko minun palauttaa näytteet myös?

Ei, saamasi näyte antaa sinulle mahdollisuuden testata parfyymin ennen kuin päätät, haluatko pitää 100 ml tuotteen. Jos parfyymi ei vakuuta sinua, voit palauttaa alkuperäisen tuotteen avaamattomana ja pitää näytteen. Kuitenkin, jos ostokseesi kuuluu lahja, se on myös palautettava täydellisessä kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

Voiko kaikki tuotteet palauttaa?

Ei. DIVAIN ei hyväksy palautuksia seuraaville tuotteille:

  • Näytepakkaukset
  • Lisätarvikkeet
  • Setit ja joulukalenterit
  • Divain. näytteet
  • Homedivain
  • Hoito
  • Body Splash

Tarjoukset ja alennukset

Voinko käyttää useampaa alennuskoodia?

Vain yksi alennuskoodi voidaan käyttää per tilaus. Alennuskoodit eivät voi olla yhdistettyjä, ellei toisin mainita.

Miten voin käyttää alennuskoodiani?

Syötä alennuskoodisi kassaprosessin "Alennuskoodi"-kenttään ennen tilauksesi viimeistelyä.

Tili

Miten luon tilin?

Luo tili siirtymällä verkkosivustollamme "Luo tili" -osioon ja noudattamalla rekisteröintiohjeita. Tilin luomisen avulla voit seurata tilauksiasi, tallentaa toimitustietoja ja tarkastella ostohistoriaasi.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos unohdin salasanani?

Jos unohdit salasanasi, käytä kirjautumissivun "Unohditko salasanasi?" -vaihtoehtoa nollataksesi sen sähköpostitse.

Tuotetiedot

Kuinka voin valita oikean hajuveden minulle?

Hajusteemme on jaoteltu tuoksuperheisiin, kuten puumaiset, kukkaiset ja itämaiset, auttaaksemme sinua valitsemaan mieltymyksesi mukaisen tuoksun. Voit myös tutustua suosittuihin tuoksuihin tai lukea asiakasarvosteluja saadaksesi ohjeita.

Mitä hajuperheet ovat?

Hajuperheet ryhmittelevät tuoksuja kategorioihin, kuten kukkainen, sitrushedelmäinen, itämainen tai puumainen. Tämä luokittelu auttaa sinua tunnistamaan ne tuoksutyypit, jotka viehättävät sinua.

Miten minun pitäisi säilyttää hajuvesi?

Säilytä parfyymini viileässä, kuivassa paikassa, poissa suorasta auringonvalosta, jotta sen laatu ja kesto säilyvät.

Mistä löydän täydellisen luettelon ainesosista?

Kunkin parfyymin täydellinen ainesosaluettelo on saatavilla tuotesivulla, mikä varmistaa läpinäkyvyyden ja auttaa asiakkaita, joilla on herkkyyksiä tai allergioita.

Mikä on hajuvesiesi säilyvyys?

Hajusteemme kestävät yleensä jopa 36 kuukautta, kun niitä säilytetään oikein, poissa valosta ja lämmöstä.

Maksutavat

Mitä maksutapoja hyväksyt?

Hyväksymme luotto- ja pankkikortit. Voit myös maksaa käyttämällä nopeita maksutapoja, kuten Apple Pay, Google Pay ja PayPal.

Onko turvallista tehdä tilauksia verkossa?

Kyllä, verkkosivustomme käyttää SSL-salausta suojatakseen maksutietosi ja henkilökohtaiset tietosi.

Viiniklubi.

Mikä on divain. Klubi?

Divain. Klubi on kanta-asiakasohjelma, joka mahdollistaa pisteiden ansaitsemisen jokaisesta ostoksesta ja verkkosivustolla tehdystä toiminnasta. Nämä pisteet voidaan lunastaa alennuksiin ja palkintoihin.

Miten ansaitsen pisteitä?

Voit ansaita pisteitä tekemällä ostoksia, luomalla tilin ja seuraamalla meitä sosiaalisessa mediassa.

Mitä voin tehdä pisteillä?

Pisteitä voidaan käyttää alennuksiin tulevista ostoksista, ja saatavilla on erityisiä palkintoja riippuen pisteiden saldostasi.

Miten liityn divain. Clubiin?

Luo tili divain. verkkosivustolla aloittaaksesi pisteiden ansaitsemisen heti.

Miten voin tarkistaa pisteeni?

Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry divain. Club-sivulle nähdäksesi nykyisen pistebalanssisi.

Käyvätkö pisteet vanhaksi?

Kyllä, pisteet vanhenevat 12 kuukauden käyttämättömyyden jälkeen.

Yleistä tietoa

Missä tuoksut valmistetaan?

Hajusteemme valmistetaan Espanjassa, noudattaen tiukkoja laatuvaatimuksia ja käyttäen korkealaatuisia ainesosia varmistaaksemme kestävyys ja tuoksun suorituskyky.

Ovatko hajuvesisi vegaanisia ja cruelty-vapaita?

Kyllä, parfyymejamme ovat vegaanisia eikä niitä ole testattu eläimillä. Emme käytä eläinperäisiä ainesosia tuotteissamme, eikä yksikään parfyymeistämme ole ollut eläinkokeiden kohteena. Sitoutumisemme eettisiin käytäntöihin takaa korkealaatuiset tuoksut, jotka on valmistettu vastuullisesti.

Miten voin tilata uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeemme verkkosivujemme alareunasta saadaksesi päivityksiä kampanjoista, uusista tuotteista ja muusta.