FAQS

Lähetys

Veloitatteko toimituskulut?

Yli 40€ tilauksiin toimituskulu on ilmainen. Toimituskulut alkaen 2,95€ . Lisätietoja toimituskuluista:https://divainparfums.fi/pages/toimitusehdot

Kuinka kauan lähetyksen saapuminen kestää

Toimitamme tilauksesi seuraavana arkipäivänä, kunhan teet sen ennen klo 18:30.Tilauksen toimitus kestää noin 9 päivää.

Tomitetaanko lähetyksiä kaikkialle?

Toimitamme koko Suomeen, voit vastaanottaa tilauksesi lähimmässä pakettipisteessä. Voit myös tilata moneen eri maahan niiden omista verkkosivuista.

Lähetättekö näytteitä?

Jokaisen ostamasi 100ml hajuveden mukana saat ilmaisen näytteen. Voit ostaa näytteitä myös erikseen.

Hajuvedet

Mistä voin tietää hajuuveden voimakkuuden tai hajuperheen?

Jokaisessa hajuvedessämme on kuvaus jossa osoitamme intensiteetin, suositellun vuodenajan ja hajuperheen johon se kuuluu. Sinun tarvitsee vain klikata valittua hajuvettä ja näet kuvauksen.

Kuinka monta tuntia hajuvesi kestää ihollasi?

Hajuveden kesto on kovin subjektiivinen ja vaihtelee useista tekijöistä riippuen, kuten ihon ph:sta, käyttökaudesta ja kunkin tuotteen koostumuksesta sekä kehon osasta johon se sumutetaan. Pidentääksesi kestoa, muista kosteuttaa ihosi kunnolla ennen käyttöa.

Missä hajuvedet valmistetaan?

Hajuvetemme on kokonaisuudessaan valmistettu Espanjassa.

Myyttekö tunnettujen merkkien hajuvesiä?

Luettelomme tuoksut ovat DIVAINin luomia, ja ne ovat saaneet inspiraationsa suurten merkkien ajankohtaisista ja muodikkaista tuoksuista.

Maksutavat

Mitä maksutapoja minulla on saatavilla verkkokaupassa?

Hyväksymme seuraavat maksutavat: VISA, Mastercard, Amex, Apple Pay ja G PAy. Voit myös maksaa SCALAPAY:llä ja maksaa 3:ssa kuukaudessa ilman korkoja

Kaupat

Onko teillä fyysistä kauppaa, josta voin ostaa hajuvesiä?

Meillä ei ole fyysisisiä myymälöitä. Myymme vain verkossa. Ymmärrämme että hajuveden ostaminen voi olla vaikeaa, jos et ole aiemmin kokeillut sitä, mutta Try&Buy palvelumme avulla saat näytteeen valitusta tuoksusta/tuoksuista, jotta voit kokeilla sitä ennen kuin avaat 100ml:n pullon. Tarkista tästä neljä helppoa ohjetta jotka selittävät sinulle miten voi tehdä tämän osoittessa: https://divainparfums.fi/pages/try-buy

Palautuspolitiikka

Miten ja milloin voin palauttaa ostokseni?

Jos et ole tyytyväinen hajuveteesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme pyytääksesi tilauksen palautusta 14 päivän kuluessa toimituspäivästä.

Sinun tulee ottaa yhteyttä kirjallisesti: sähköpostitse tai web-chatin kautta. Prosessin nopeuttamiseksi voit myös mennä käyttäjätilisi "palautukset"-osioon ja ilmoittaa, että haluat palauttaa kyseisen tuotteen.

Miten palautan hajuveden?

Jotta hajuvesi voidaan palauttaa, sen on oltava moitteettomassa kunnossa, samoissa olosuhteissa, joissa sen vastaanotit, ja samassa toimituslaatikossa, jossa olemme toimittaneet sen sinulle.

Onko minun palautettava näytteet?

Ei. Saamasi 3 ml:n näyte, jota käytetään valitun hajuveden testaamiseen etukäteen, on täysin ilmainen. Mikäli haluat palauttaa alkuperäisen 100 ml:n tuotteen, voit säilyttää näytteen.

Jos tuotteen osto sisältää lahjan, tulee palautukseen sisällyttää se myös moitteettomassa kunnossa ja sinetöitynä.

Pitääkö minun maksaa palautuskulut?

Ei. DIVAIN vastaa palautuskustannuksista, joten sinun ei tarvitse maksaa niitä.

Kuinka kauan palautusrahojen saaminen kestää?

Tuotteen tulee ensin saapua varastoillemme ja kun tiimimme on varmistanut, että tuote on moitteettomassa kunnossa, rahat palautetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin ostoksessa.

Korvataanko minulle myös alkuperäisen tilauksen toimituskulut?

Ei. Alkuperäisen tilauksen toimituskulut ovat lopullisia eikä niitä palauteta.

Voidaanko kaikki verkkosivullamme olevat tuotteet palauttaa?

Ei. DIVAIN ei hyväksy seuraavien tuotteiden palautuksia:
-Näytepakkaukset.
-Lisätarvikkeet.
-Discovery Setit.
-DIVAIN Home.

Alennuskoodit

Miten voi käyttää alennuskoodini?

Jos sinulla on alennuskoodi, voit saada alennusta ostaessasi tuotteita. Saat alennuksen noudattamalla näitä ohjeita:

1) Valitse ja lisää myymälästämme tuote tai tuotteita ostoskoriisi (niiden on oltava kyseiseen tarjoukseen sisältyviä) ja näpsäytä "Tilaa"- nappia.

2) Näkyviin tulee laatikko johon voit syöttää tarjouskoodin. Syötä koodi kysesiseen ruutuun ja napsauta "Käytä".

Tietoa alennuskoodeista:
Ne ovat voimassa vain jos ne täyttävät tarjouksen tai alennuksen ehdot. Niitä ei voi lunastaa tilauksen tekemisen jälkeen. Ne eivät ole yhdistettävissä muihin verkkosivustollamme oleviin kampanjoihin, alennuksiin tai tarjouksiin. Jos tilauksesi koskee useampaa kuin yhtä kampanjaa tai alennusta, käytämme sitä joka antaa sinulle suurimman alennuksen.Jos olet ostanut yhden tai useamman hajuveden alennuskupongilla ja tämän ehdot liittyy tilauksen määrään, yhden tai useamman hajuveden palauttaminen voi tarkoittaa alennuksen menettämistä, jos tilaus ei enää täytä tarjouksen ehtoja.

Näytteet

Voinko ostaa näytteitä?

Kyllä, DIVAINissa tarjoamme sinulle mahdollisuuden ostaa näytteitä erikseen. Sinulla on myös mahdollisuus ostaa valmiiksi valmistetut näytepaketit. Ja muista, että TRY&BUY-palvelumme avulla saat ilmaisen 3ml näytteen ostaessa 100 ml hajuveden, jotta voit kokeilla sitä ennen sen avaamista.

Voiko ostetut näytteet palauttaa?

Ei, vaihto ja palautuspolitiikkamme ei salli näytteiden palautusta tai vaihtoa

Missä tilaukseni on?

Missä tilaukseni on?

Saat lähetyksen yhteydessä sähköpostin GLS-kuljetusyritykseltä, josta löydät lähetyksen seurantanumeron jonka voit etsiä GLS-sivulta. Sielä voit myös hallita missä pakettimyymälässä haluat vastaanottaa tilauksesi.

Olen vastaanottanut tilaukseni, mutta tuotteet eivät vastaa tilausta ja/tai ovat vaurioituneet. Mitä voin tehdä nyt?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, chatin tai sähköpostin kautta, niin he neuvovat miten edetä.

Tilini

En pääse tililleni, mitä voin tehdä?

Suosittelemme, että luot tilin verkkosivuillamme ja tilaat uutiskirjeemme. Jos olet jo luonut sen, kirjoita sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Jos et muista salasanaasi, napsauta "Unohditko salasanasi?" nappia ja saat välittömästi sähköpostin sen uusimiseksi. Jos et saa sähköpostiviestiä salasanan vaihtamiseksi, sinulla ei todennäköisesti ole vielä asiakastiliä. Kun uusi salasana on luotu, siirry sivulle ja tee tilauksesi

*TÄRKEÄÄ: Varmista, että sähköpostisi on kirjoitettu oikein ja että sinulla on vain yksi tili.