80- ja 90-luvun myydyimmät Kölninvedet
Yksi muodin, teknologian tai sisustusteollisuuden silmiinpistävimmistä trendeistä on retro- tai vintage-tyyliin, koska ei ole yllätys, että jo kuluneet vuodet, kuten 60-luku, ovat palanneet.
Nostalgia on tärkeä tunteiden ja muistojen laukaiseva tekijä, minkä vuoksi haluamme puhua siitä sinulle tänään suosituimmat Kölninvedet 80- ja 90-luvuilta. Elät parhaat vuodet uudelleen!
80- ja 90-luvun parhaat Kölninvedet naisille
Yksi suosituimmista hajuvesien markkinoista on epäilemättä naisellisten tuoksujen markkinat, sillä naiset pitävät hajuvesiä tärkeänä osana kaikentyyppisiä asuja. Siksi haluamme aloittaa sen elvyttämisellä naisellinen tuoksu 80- ja 90-luvuilta.
Siivekäs Myrurgia
huoli naisten Agua Brava oli yksi 1980- ja 1990-luvun suosituimmista parfyymeistä sekä nuorille että vanhemmille naisille. Se erottuu omillaan raikas ja puhdas tuoksu.
Nenuco
Tämä eau de cologne -vesi ostettiin heidän omakseen sen sijaan, että sitä olisivat käyttäneet naiset vauvat. Nenuco merkitsi ennen ja jälkeen i:n hajuvesien historiasta, joka on yksi helpoimmin tunnistettavissa olevista tuoksuista, koska sekä lapset että aikuiset pitävät tästä tuoksusta.
Ragatza
Tämä tuoksu on käytännössä säilynyt ehjänä, ajattomana, koska nykyään sitä myydään edelleen useissa myymälöissä. Myynnin huippu oli 80-luvulla, ja se olikin nuoria, joka nautti siitä moderni ja raikas tuoksu, aika erilainen Köln.
Pariisi Yves Saint Laurentin kanssa
YSL on yksi suurimmista muotimerkeistä maailmassa, joten emme ole yllättyneitä löytäessämme heidän kuuluisan hajuvesikaupunkinsa Yves Saint Laurent Pariisi tällä listalla. Naisellinen ja romanttinen, kuten rakkauden kaupunki, tuoksu muistuttaa meitä tästä vessavedestä, kukkia, kuten ruusuja ja orvokkeja.
Tresor Lancomelta
Penélope Cruz, Kate Winslet tai Juliette Binoche olivat tämän kuuluisan ranskalaisen tuoksun kasvot ylellinen hajuvesi- ja kosmetiikkatalo. Lancômen aarre saavutti täydellisen tasapainon hillityn ja elegantin tuoksun välillä aistillinen nuotti, kuka sen eniten provosoi naisellinen ja rohkea naisten puolella.
80- ja 90-luvun kuuluisimmat Kölninvedet miehille
Käytetään erityisiin hetkiin tai partaveteenä, merkitty miesten tuoksut myös 80- ja 90-luvut, ja siitä tuli miehisyyden ja kauneuden sekä aistillisuuden ikoni. Olemme varmoja, että seuraavat merkit tuovat mieleen monia muistoja.
Köln Acqua di Parmassa
Vaikka tämä Köln ilmestyi sen alussa 1900-luvulla, tuoksun monimutkaisuus runsailla, eleganteilla ja eksoottisilla vivahteilla on saanut sen suosion jatkumaan vuosien varrella. Lisäksi on Parman vesi tukea Carlo Magnani, erittäin tärkeä italialainen paroni viime vuosisadalla.
Hugo, kirjoittanut Hugo Boss
Yksi tuotemerkeistä, jonka jokainen mies tuntee ja jota hänen tulisi ehdottomasti käyttää. Tunnetaan tuotemerkin mestariteoksena merkittynä Hugo, kirjoittanut Hugo Boss aikakausi90-luku, koska häntä pidettiin sen symbolina houkutteleva, lihaksikas ja miehekäs mies.
Antonio Puigin Agua Brava
Jos olet joskus käyttänyt isäsi Kölnin juomaa, se luultavasti on ollut Rohkea vesi, hajuvesi, joka luonnehtii aikuisten miesten suosikki. Tätä merkkiä jaettiin laajasti sekä jouluna että isänpäivänä Varon Dandyn kanssa.
Eau d'Hermès fra Hermès
Lopuksi päätämme tämän listan toisella ajattomalla tuoksulla. Tämä on Eau d'Hermès, ranskalaisen Hermés-talon tuoksu, jonka loi vuonna 1951. Edmond Roudnitska. Sen perinteisen Kölnin tuoksu, mutta ylellisyys ja hienostuneisuus teki siitä ikonin avantgardisti ja kosmopoliittinen mies.
- Tunnisteet: Parfumeri