80- ja 90-luvun myydyimmät miesten hajuvedet
Yksi muoti-, teknologia- ja sisustusalan kuumimmista trendeistä on retro muoti, vintage. Juuri nyt 60-luvun muoti palaa jälleen.
Sekä tunteissa että muistoissa nostalgia on tärkeässä roolissa. Siksi käsittelemme nyt asiaa 80- ja 90-luvun suosituimmat miesten hajuvedet. On korkea aika elää uudelleen paras vuosi!
80- ja 90-luvun parhaat naisten hajuvedet
Kaikista hajuveistä eniten myyvät naisten hajusteet. Monille naisille hajuvedet ovat yhtä tärkeitä kuin kaikki vaatekaapin vaatteet. Aloitamme nyt antamalla sille uuden elämän naisellisia tuoksuja 80- ja 90-luvuilta.
Alada Myrurgiasta
Huolestuneena kutsutaan usein Agua Bravan bestsellerin naisversioksi. Alada oli yksi ehdottoman suosituimmista hajuveistä 80- ja 90-luvuilla sekä nuorille että vanhemmille naisille. Hajuvesi erottuu joukosta puhdas ja raikas tuoksu.
Nenuco
Tämän hajuveden ostivat monet naiset ja käyttivät sitä lasten hajuvettä. Nenuco teki hajuvesihistoriaa tällä hajuvedellä, joka on yksi tunnistettavimmista tuoksuista ja jota rakastavat niin lapset kuin aikuisetkin.
Ragatza
Ragatza on ajaton hajuvesi, joka on edelleen suosittu. Sitä myydään ennen kaikkea monissa paikoissa ja kolkissa Espanjassa. 80-luvulla se myi eniten ja oli todella suosittu keskuudessa nuoria joka rakasti sitä moderni ja raikas tuoksu joka oli erilainen kuin kaikki muut tuolloin myydyt hajuvedet.
Pariisi, Yves Saint Laurent (DIVAIN-084)
YSL on yksi maailman suurimmista muotimerkeistä, joten ei ole mikään yllätys, että Paris on tällä listalla. Pariisi, naisellinen ja romanttinen aivan kuten itse rakkauden pääkaupunki. Eau de Toilette, joka herättää ihanan kukkaistuoksun ruusut ja orvokit.
Trésor Lancômesta (DIVAIN-082)
Penélope Cruz, Kate Winslet ja Juliette Binoche ovat kaikki mallintaneet tämän tunnetun hajuveden ranskalaiselta Lancôme-yhtiöltä, joka on alan johtava luksusta, ei vain hajuvesiteollisuudessa vaan myös kosmetiikkateollisuudessa. Hajuveden kanssa Trésor seurasi Lancômea luo täydellisen harmonian hillityn ja elegantin tuoksun välille aistillisilla tuoksuvihjeillä, jotka toivat esiin eniten rohkea ja naisellinen.
80- ja 90-luvun tunnetuimmat miesten hajuvedet
Tyypillisiä miesten hajuvesiä 80- ja 90-luvuilta oli After shave ja hajusteet erikoistilaisuuksiin. Joitakin hajuvesiä voidaan kuvata todella legendaarisiksi ja synonyymeiksi maskuliinisille, tyylikkäille ja aistillisille miehille. Olemme varmoja, että seuraavat hajuvedet herättävät monia muistoja.
Herrcologne Acqua di Parma
Vaikka tämä miesten tuoksu ilmestyi vuoden alussa 1900-luvulla, tuoksun monimutkainen rakenne ja todella ylelliset, elegantit ja eksoottiset nuotit ovat pitäneet sen suosion vuosien ajan. Yritys Parmesan vesia sen perusti italialainen paroni Carlo Magnani.
Hugo, kirjoittanut Hugo Boss (DIVAIN-020)
Hugo Boss on brändi, jonka kaikki miehet tuntevat ja jota kaikkien tulisi käyttää! Hajuvesi Hugo Hugo Bossista pidetään todellisena mestariteoksena ja on 90-luku tyypillinen miesten tuoksu ja sitä pidettiin sen symbolina houkutteleva, lihaksikas ja maskuliininen miehet.
Antonio Puigin Agua Brava
Ehkä olet joskus maistanut isäsi Kölnin juomaa. Sitten on hyvä mahdollisuus, että se oli Rohkea vesi. Agua Brava var täysin kasvanut miesten suosikkihajuvesi, joka löytyi usein käärittynä joulukuusen alta ja oli suuri myyntimenestys ennen isänpäivää yhdessä Varon Dandy -hajuveden kanssa.
Hermès-vesi Hermèsiltä
Lopuksi pääsemme jälleen yhteen ajattomaan tuoksuun Hermès, Eau d'Hermès. Tuoksu kehitettiin Edmond Roudnitska vuonna 1951. Tämä on perinteinen miesten hajuvesi ylellisessä pullossa. Hajuvesi tuli symboliksi modernille ja maailmaa nähneelle miehelle.- Tunnisteet: Parfymaffär