Kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet, DIVAIN hyvittää niistä maksetun summan kokonaisuudessaan. Tämä sisältää ostoksen helkellä syntyneet toimituskulut. DIVAIN ilmoittaa että hyvitys käsitellään aina samalla maksutavalla jolla teit ostoksen.
DIVAIN pidättää oikeuden korvata asiakkaalle lähetettyjen ja asiakkaan palauttamien tuotteiden arvon välisen erotuksen seuraavissa tapauksissa:
- Kun asiakas on käyttänyt tai manipuloinut tuotteita epäasianmukaisesti, huolimattomasti tai ei niiden ominaisuuksien mukaisesti.
- Kun tuotteet ovat särkyneet tai vaurioituneet.
- Kun asiakkaan palautus ei ole laatikossa.
- Kun vaatimustenvastaisuus johtuu normaalikäytöstä johtuvasta kulumistesta.
- Jos tuotteen sarja- tai tunnistenumeroa manipuloidaan.
- Jos kaikkia sen osia, tarvikkeita, koteloita tai laatikoita ei palauteta tuotteen mukana.
- Kun ostokseen sisältyy lahjatuote, se kuuluu palauttaa moitteettomassa kunnossa ja vielä sinetöityneinä. (Lahjahajuvesinäytteitä ei oteta huomioon tässä tapauksessa).