Toimitusehdot

DIVAIN takaa asiakkailleen toimituksen pakettipisteeseen GLS-kuriiiritoimiston kautta, joka vastaa lähetyksesi seurannasta ja valvonnasta.

Voit tehdä tämän seurannan seuraavan linkin kautta https://gls-group.eu/FI/fi/laehetysseuranta kirjoittamalla seurantanumerosi, jonka GLS toimittaa sinulle sähköpostitse www.divainparfums.fi verkkosivussa tehtysi tilauksen valmistumisen jälkeen 

Ilmoitamme, että DIVAIN ei ole vastuussa lähetys- tai toimitustapaturmista, jos asiakas omasta tahdostaan ja toiminnastaan pyytää eri toimitustapaa kuin minkä DIVAIN tarjoaa (DIVAIN takaa toimituksen ainoastaan pakettipisteesen toimituksessa). Tässä tapauksessa asiakkaan tulee ottaa suoraan GLS pakettiliikkeeseen, koska DIVAIN ei voi hallita sitä, koska se on viraston kanssa tekemämme toimitussopimuksen ulkopuolella. DIVAIN ei vastaa tilauksen vaihtamisesta tai palautuksesta näissä mainituissa tapauksissa.

Jos pakettipisteeseen saapuneen lähetyksien kanssa on ongelmia DIVAIN huolehtii puolestasi kaikista tarvittavista toimenpiteistä tilanteen ratkaisemiseksi ilman asiakkaalle aiheutuvia kustannuksia. Sinun tarvitsee vain ottaa meihin yhteyttä seuraavasti:

live chat  sähköposti: hei@divainparfums.fi  puhelin: +358753263476

Mikäli toimitusosoitteen muutosta pyydetään, kun tilaus on jo lähtenyt varastoltamme, tulee asiakkaan ottaa suoraan yhteyttä GLS:n pyytääkseen vaihdon koska tilaus on jo matkalla määränpäähänsä.

Postikulut

DIVAIN jakaa postikulunsa erillaisiin minimisumma segmentteihin:

Toimitusajat

Toimituksen saapumiseen kuluu 9:n päivää toimittamisesta alkaen.